fredag 19 december 2008

Angående Pockethexorna på utflykt....

Vill du hjälpa till med att sprida lite "god litteratur" skicka namn och adress till jernsaxen@live.se så kommer det en pocket på posten, men du måste lova att ge den vidare till någon annan då du läst klart den och ge en liten kommentar och berätta om vad du tyckte om boken på pockethexornas blogg. Som du ser så är adressen till min makes Föreningsadress, men eftersom jag inte ens kan gå till Posten själv så blir det han som får ordna med den saken, han gillar att "fixa".
Ditt namn och adress kommer aldrig hamna i någon dator eller register, det tycker jag är viktigt att du vet. Jag skickar ut pocketböcker så länge min "sponsring" räcker mvh från Hexan själv!
Ha nu en trevlig helg och tröttnar ni på böcker så gå in på familjens övriga två bloggar:
http://www.oumberligating.blogspot.com/ och http://www.jernsaxen.blogspot.com/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här låter super. Jag vill ju såklart vara med och sprida böcker omkring mig! =)

Pockethexan sa...

Va kul att du nappade, det kommer en slumpvald pocket till dig efter helgerna.
Nu först ett riktigt Gott slut och Gott Nytt År!