fredag 19 december 2008

Nu är nya Pockethexornas logga klar och...

GE "HI OCH HU" ÅT POCKETHEXORNAS BÖCKER
Här har vi nu nya loggan som vann en jordskredsseger 1-0-11 bara hexan själv som röstade på nr 1, men jag viker mig för folkets röst och det är en enkel och tydlig bild.
Så om ni nu får en pocket i er hand med denna logga så betyder det att ni har fått en pocket som är med i "P
ockethexornas utflykt"
Hexan själv hoppas att alla som får en pocket skriver vart och när man fick den så kan det bli en riktigt spännande läsning att följa Pockethexans resa, kan den komma utomlands?
De pocketar som blir ut valda för det här uppdraget är både favorit böcker och sådana som jag inte har förstått mig på, så nu hoppas jag att alla skriver så att vi får ta del av allas tankar både
"Hi och Hu". Om ni nu vill vara med och få en Pockethexa bok så skriv till
jernsaxen@live.se så skickar vi böcker inom Sverige.
Ha en riktigt trevlig Helg och läs gott/sagt av Hexan själv

Inga kommentarer: