tisdag 3 november 2009

Tisdags Tema

v.45 Belysning


4 kommentarer:

Anna of Dallas sa...

Hejsan,
tack för din kommentar på min sida. Jag gillar din belysningsbild också. Kanske inte mysig som min, men glad och färgrik.

Jag har inte spelat hockey, men jag tycker att det är den bästa sporten som finns. Ja, galoppsport älskar jag också.
Jag har tipsat din make att du borde kolla in svenskafans.com där jag skriver för Dallas. Jag har tävlingar där också, men just nu är det ingen du kan skicka in till.
På min vanliga blogg har jag också fler hockeybilder i tidigare inlägg. Du kan hitta dem om du kollar på kategorin Hockey.

Ha det bra!

sinneskatten sa...

Neon i all sin prakt!

Ingela la la sa...

Vad mycket härliga tips du hade! Jag måste erkänna att det var ett tag sen jag "hälsade" på här *skäms*
Kul att du är med och tävlar igen!

Stor kram till dig, hoppas att allt är bra.

Anni sa...

Nu hittade jag din belysning också! Snygg!