tisdag 8 december 2009

___"Pockethexorna på utflykt"___

Det har kommit ett mail från "Maria i Västerås" som har läst en av "Pockethexorna på utflykts" böcker. Ni som har följt med här på bloggen vet nog att jag har ordnat en bokring eller klubb vad man nu ska kalla det att du får en bok av mig eller hittar en som ligger ute i världen med etiketten "Pockethexorna på utflykt" på.

  1. Du tar hem pocketern till dig


  2. läser den eller låter bli


  3. skriver vad du tycker om den på bloggen eller skickar ett mail till mig på pockethexan@live.se gärna med bilder på hur boken har det hos dig


  4. ge pocketen vidare till in ny läsare eller lägger den på en allmän plats som tex. jobbet/skolan/bussen/tvättstugan/grannens brevlåda eller varför inte på hotellet du bor på under semestern.

Där har ni Pockethexornas bokring!

Så här tyckte Maria om Denise Rudbergs bok "Matilde":

-"Den var helt ok. Lättsam,rolig och mysig.
Inte den bästa bok jag läst men det var roligt att följa med
och vara delaktig i huvudpersonens liv.
Den var lätt från början till slut.
Ha det gott!
Maria"

Boken är överlämnad till en vän i Västerås och vi väntar med spänning på vad nästa läsare tycker!

1 kommentar:

ElinsPhoto sa...

Jag ser att det är julpyntat här också, snyggt :) Tyvärr så räckte itne degen till ett hus igår, huset får vänta en stund till.