fredag 5 mars 2010

Fredags Färger

v.9
Rosa
Vit

13 kommentarer:

Anni sa...

och BLÅTT!!! Så vackert!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Ja du, där skulle jag inget ha emot att vara just nu. Härligt somrig bild.

Må så gott, önskar Irene

Boktokig Eva Boström sa...

Härlig vinter! Man längtar efter sommaren då man ser den!

Ja, det ser lite rosa ut när man tittar på hela bilden, men tittar man bara på det vita så ser det vitt ut.

Misswhatsit sa...

Härligt med dessa pastellfärger. Ger verkligen sommarlängtan.

Tack för titten hos mig och info.
Ha en skön fredagskväll.
Kram!

Anonym sa...

Vilken härlig bild, jösses vad man längtar till sommaren nu :) Men först vill vi ha underbar vår :)
Ha en mysig helg.
/Helena

Elle sa...

Hej!
Har varit inne här ett par gånger och kikat lite! Idag gör jag min första kommentar.
Dels för att jag vill tala m hur mycket jag beundrar dig för din styrka och din positiva syn, trots allt det jobbiga i livet. Och dels (fick lära mig i skolan att aldrig börja en mening med "och", men det skiter jag i nu) vill jag tala om för dig vilken rolig idé det här med pockethexorna är!
Jag har nu funderat lite på hur en sån här grej skulle kunna fundera i utlandet - för det finns ju en hel del utlandssvenskar... Om du har lust att ha en tysk "filial" kanske jag har en del idéer som man kan spinna på. Detta vore kanske även en anledning för mig att äntligen börja läsa lite mer igen. Har tyvärr inte blivit mycket av det under "barnaåren".

Att du får dela en award med din "oumberlige" man, vet du ju redan. Ville bara tala om personligen att jag tycker att ni verkligen har förtjänat denna award...eller heter det "detta" award - krångligt när man blandar svenska och engelska...

Vi kan väl höras igen angående framtida "samarbeten" vad gäller pocketböcker!
Ha en skön helg!
Kram Elle

Elle sa...

Oj, blev lite stavfel där, men du vet vad jag menar!
fundera = fungera

//Elle

Elle sa...

Vad kul att du hälsade på mig och ännu roligare att du blivit följare! Jag glädjer mig otroligt!
Det där med "filialen" här är något jag fortfarande "maler" i hjärnan, för att hitta en slags lösning på hur man skulle kunna utföra det hela. Jag hör av mig snart till dig med förslag och tankeutbyte i den frågan.
Tills dess önskar jag dig en avkopplande lördag med mycket sol!
Kram Elle

Jah Hollis sa...

Vacker bild från det öländska landskapet. Snygga färger även om en och annan säkert skulle säga att väggen är cerise. ;-)

Ninnie sa...

Härliga färger, dagens bästa bild tycker jag!

Razzy sa...

Det är konstigt igentligen hur "vänner" kan försvinna bara för att man blir handikappad, förlorar ett barn osv osv, det är som om de inte kan ta smärtan liksom..

Min lilla gumma, eller tja alla mina Wowisar finns på Turalyon. Antingen så är jag på min Druid Zahraz eller så på min pally Samua :) Och hälsa maken att fortsättningen på Tatueringen sker den 27 april och det sista tas den 28 Maj

Kram♥

Anni sa...

Japp, jag finns de tider du fick ;-)

Men det är ruskigt halt på gatorna, bara så att du vet! Hoppas att du orkar ♥

Anni sa...

glömde ge dig en länk:
http://parlplattor.blogspot.com/

vet inte om pokémonarna finns som färdiga mönster, jag frågade inte...