söndag 15 augusti 2010

Vilka har fått "Tusenskönor" av förlaget att förhandsläsa..?

...och nu på onsdag den 18/8 när Kristina Ohlsson har den officiella utgivningsdagen för boken, få gå på releasepartyt på Medelhavsmuseet med kändisar och oss bokbloggare. Vi ska -"mingla, äta god grek-turkisk mat och dricka gott vin", allt enligt inbjudan.


Jag kommer nog att vara lätt att känna för jag är den som har ett gåbord och har min älskade solstol som jag ligger i pga av mina höft/ryggproblem, kom gärna fram och pressentera er så att vi kan få ett ansikte till våra bloggar.

Om ni undrar vad hennes bok handlar om så har jag lovat att inte berätta det förrän efter releasen men klicka gärna in på hennes hemsida HÄR och på TV-intervjuven där ni får höra lite vad den handlar om.

Det jag kan säga är att det här är en väldigt spännande deckare och att det är ett annorlunda upplägg på den, väldiiiiigt läsvärd!

Kramis och så får ni höra mer efter jag har "minglat" och kanske får ni se lite bilder också!!!










Kristina Ohlssons "Tusenskönor" kommer ut den 18 aug.

4 kommentarer:

Anni sa...

Men så roligt att få gå på mingelparty! Hoppas att det blir en riktigt trevlig tillställning - spännande med boken!

Kerstin sa...

Jag har också fått Tusenskönor och ska börja läsa den i kväll tänkte jag =) Ha så roligt på mingelpartyt!

//Kerstin

Anonym sa...

Men jösses vad kul!!!! Tänk om jag också hade fått vara en av de som fick mingla där...och framför allt få träffa dig!!!!! Nåväl det går väl fler tåg och jag hoppas du får det fantastiskt roligt. Ser med spänning fram emot blogginlägg efteråt :) Kramar

Boktokig Eva Boström sa...

Det var mycket trevligt att träffas! Håller med om att tiden gick alldeles för fort! Men så är det när man har trevligt sällskap! :)