onsdag 15 december 2010

Vad ska du göra i kväll?


Jag ska gå på 5-års kalas i alla fall!

Och det är inte vem som helst som fyller 5 år för det är Stardoll som fyller år!!?





Vilka det är som kommer?



Ja bland annat så ska EMD ska vara där och uppträda



och Josefine Crafoord är DJ.







Men mitt största problem är hur jag ska klä mig som en Stardoll eftersom den finst klädda vinner en Iphone och jag vill jättegärna ha en sådan. Vad tror ni bäst passar till ett gåbord eller om jag ska rocka till det ordentlig och bara gå med kryckor?


Om sanningen ska fram så är jag bra glad att få gå ut med min 21 årige son som är dagens ledsagare+chauför och jag ser fram emot att få mingla och äta gott medans jag lyssnar på musik som jag älskar. Ska du dit ikväll så får du gärna skriva en rad och komma fram och säga "Hej!" när jag ligger där i min solstol, ursäkta, min specialbyggda handikappstol!!!

Kramis från en förväntansfull Pockethexa som är glad för Skugge&Co har bjudit in mig (o vad som kommer att vara i goodiebagen!!!)
<;p

4 kommentarer:

Razzy sa...

you go girl :) låter så härligt att få gå på mingelfest. Själv så ska jag gå i centrum med yngsta sonen och köpa julklappar och det är inte fyskam det heller. Kram på dig du goa häxa♥

Bokbrus sa...

Ha en trevlig kväll!

Elle sa...

Önskar dig en jättetrevlig kväll!♥
Är bara lite avis, jag ska lägga upp fötterna framför tv:n och göra ingenting. Har gjort nog idag tror jag.
Kram Elle

Boktokig Eva Boström sa...

Ja, det var tråkigt att jag inte kunde vara kvar, men jag kände att utan mobil ville jag inte vara kvar alltför länge. Hade ju en rätt så lång resa hem.

Jag hann inte säga till innan jag åkte eftersom det var så mycket folk runt omkring dig så det gick inte ta sig fram till dig och det blev lite bråttom till tåget. Svårt när man inte har någon klocka... eftersom mobilen är ens klocka!

Men det var trevligt som vanligt att prata med dig och kul att du hade en fin kväll! Det är du värd!!!