torsdag 10 mars 2011

Till Globen idag o träffa melodifestivalstjärnor!

..glömde jag att tala om att det är morgondagens melodifestival stjärnor?

För det är nämligen uttagning till "Lilla schlagerstjärnan" i Globenscentrum idag och vår granne har bjudit in oss och då går det ju inte att säga nej. Vi har nämligen hört henne öva dagar, kvällar och mornar och faktiskt så har hon sjungit sen de flyttade in för två år sen och hon är riktigt duktig! Därför ska det bli så spännande att få se hur duktig hon är i en expert jurys öron. Heja Mimmi!

Fast det är några av det i den stora melodifestivalen som uppträder i pauserna.


Ska inte du också besöka Globens Centrum i dag?
Och om du sen ser en som ligger i en solstol och hejar på den söta sångerskan Mimmi så är det jag och kom då gärna förbi och säg hej för det är faktiskt kul att träffas IRL och jag lovar att jag ska försöka hålla koll på min Oumberlige make så han inte är för uppseendeväckande som han är på sin blogg....

Kramis nu måste jag skynda mig att göra mig klar för vi åker om en timme!
Ses?!

1 kommentar:

4U2 sa...

Tyvärr, måste jag säga, är det inte min sorts bokval ...ja,ja jag har olika och kan inte specifiera men jag undrar: kan man vara med i detta du vet, trots att man skriver anonymt?
Heja för dig och maken förresten, ni är ... ja, skulle inte trott ni var ett par (skrattar gott nu och tänker: undrar vad de kommer att tro att jag menar!).
Ha en givande (ler) fredag!