lördag 16 april 2011

Tack Broarne för min vinst!






Jag har vunnit en bloggtävling!

Ja alltså en sådan där tävling som man har på sin blogg där man lägger ut bild och text ifrån den som har tävlingen och så länkar man tillbaks till dem för att alla ni som läser bloggen också ska kunna vara med i utlottning av vinsten och den här gången var det jag som vann!


Åh vilket pris sen! Jag fick ett SMS om att nu hade mitt paket kommit och eftersom kära make skulle gå och handla mat så kunde han ju ta med sig min vinst på vägen en liten glasskål tänkte jag, bilden vid utlottningen var ganska liten och man vågar ju inte hoppas för mycket...















Jag kan säga så mycket att det inte var en så glad middagshandlare som fick kånka runt på ett bananlåde stort paket inne på ICA, men som tur var är det här plast skålar och glas så gissa hur flott vi kommer att parta i vår husbil i sommar!


Hjärtligt tack Broarne för den fina vinnsten vi har redan haft användning av sakerna då vi åt jordgubbar och glass ur skålarna. HÄR kan ni vara med i den här månadens utlottning och då är det något lika fint en tekanna!




5 kommentarer:

Hanna sa...

Åh, grattis, vilken härlig vinst! Jag älskar färgerna!

ingrid sa...

Nu är vinnaren av ett exklusivt påskpaket från Tefrossa.se framlottad, kika in och kolla ifall det var just DU som vann!

Om det inte var det så finns det en annan tävling igång ifall du inte redan deltar i den! :) Ett tips är att lägga till mej på bloglovin, då missar du inte när nya tävlingar kommer upp :)

Kram, Ingrid

Lippe sa...

Grattis!! Dom var ju jättefina och passar ju ypperligt i en husbil :)
Tror jag kastar mej över och satsar på en tekanna ;)
Kram

4U2 sa...

Grattis! Riktigt fin vinst!
sv: här kan du läsa lite med tanke på din fråga:

http://4u2really.blogspot.com/2011/04/hysterisk-arg-full-av-smartraseri-och.html#comments

Kram

Anni sa...

Vad kul att få se din vinst! Passar ju utmärkt i husbilen - och så rackarns glad man blir av lite färg!