fredag 9 december 2011

Vinn boken Bländverk av Thomas Erikson!

TÄVLING!
VAR MED I UTLOTTNINGEN AV
DEN SPÄNNANDE THRILLERN
BLÄNDVERK
AV DEBUTFÖRATTAREN
THOMAS ERIKSON.

DU BEHÖVER BARA SKRIVA :

-"JAG VILL GÄRNA VARA MED I DIN TÄVLING"

I EN KOMMENTAR HÄR NER UNDER INLÄGGET.

OM DU VILL HA 2 LOTTER, KOPIERAR DÅ BILDEN
PÅ BOKEN OCH LÄGGER UT DEN PÅ DIN BLOGG TILLSAMMANS MED EN LÄNK HIT TILL
MITT INLÄGG OM TÄVLINGEN!
LYCKA TILL!
TÄVLINGEN AVSLUTAS PÅ JULAFTON!

Blev du interesserad av boken "Bländverk" av Thomas Erikson efter du läst mitt inlägg hos Forma Books där vi fick träffa författaren och intervjuade homom under några timmar.
Hela kvällen men intervjun kan du se HÄR på min sida.
VÄLKOMMEN TILL TÄVLINGEN ALLA SOM VILL VINNA BOKEN BLÄNDVERK AV THOMAS ERIKSON!

5 kommentarer:

Limeamybo sa...

JAG VILL GÄRNA VARA MED I DIN TÄVLING!! :)

Anonym sa...

Nu har jag länkat hit :)

Polargrevinnan sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling!
Jag har länkat hit i min blogg.
Kram

Duktiga Tjejen sa...

JAG VILL GÄRNA VARA MED I DIN TÄVLING!

Jag älskar böcker av alla de slag och skulle bli jätteglad för att vinna den! :)

Monika sa...

Hej, hej!
Jag vill gärna vara med i din fantastiska Tävling!
Jag har länkat hit i min blogg.

En sprakande brasa och ett knarrande golv.
Jag ryser av välbehag när klockan närmar sig tolv.
En gastkramande spänning som ibland gör mig yr.
Kan jag få uppleva om jag får vinna denna lektyr.

Nu håller jag tummarna!
Ha det gott och God Jul!
Vänliga Hälsningar
Monika.